info@emleksziget.hu
Telefonszám
+36-20-427-2826
Gyakori kérdések
kérdések, és válaszok
Rendelés és szállítás
Ha a rendelésed még nem készült el, kérlek, küldj nekünk egy e-mailt a rendelési számával. A megrendeléseket nem lehet lemondani vagy módosítani, miután már elkészítésre kerültek.
Ha nem sikerül feltölteni a fotókat, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@emleksziget.hu emailcímen, vagy hívj minket telefonon. Szívesen segítünk!
A szállítási díj a rendelt termékek mennyiségétől és a kiszállítási címtől is függ. A pontos összeget a rendelés rögzítésésének során a ,,Pénztár” menüpont oldalán láthatod.
A leadott rendelésed várhatóan 1-3 munkanapon belül kiszállításra kerül. Amint a csomagod átadásra kerül a futárszolgálatnak, e-mailben továbbítjuk számodra a legfrissebb nyomonkövetési információkat!
Igen, van lehetőség személyes átvételre. Az átvételi pontunk címe:
2220 Vecsés, Széchenyi utca 150.
Két opció van az ingyenes szállításhoz:
- Monorra és Vecsésre ingyenesen szállítunk.
- Egyéb településekre 20.000 Ft feletti rendelés esetén biztosítunk ingyenes szállítást.
Visszatérítés, és garancia
Fontos! Az egyedi termékek tekintetében sajnos nem tudunk cserét vagy visszatérítést felkínálni. Ha mégis elállnál a rendeléstől, kérjük hogy jelezd számunkra. A lemondás kizárólag olyan rendelésekre érvényes, amelyek még nem kerültek előkészítésre.
Sérült csomag esetében kérjük, készíts fényképeket az érintett termékről és vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi adatok megadásával:
- Rendelésszám:
- Érintett termék neve:
- Fotó a hibáról:
30 napos minőségi garanciát vállalunk minden termékünkre. Ha a termék minőségével kapcsolatban bármilyen probléma adódik, kérjük, jelezd nekünk.
A garancia érvényesítéséhez kérjük, lépj velünk kapcsolatba az info@emleksziget.hu emailcímen vagy telefonon, és mondd el a probléma részleteit. Gyorsan segítünk, hogy megoldást találjunk!